Några råd på vägen?

En vecka med hotellfrukost, mötesluncher och sedan middagar och fester på det.

-Någon som har förslag på hur jag hanterar ätandet, för att inte nämna drickandet (jag pallar inte med särskilt mycket vin alls utan att känna av det nästa dag)?
Postat av: Elin

Frukostarna skulle jag tänka att jag åt ganska snarlikt som jag äter hemma. Alltså inte gå loss på Nutellaskålen och croissanterna. =)



Luncherna skulle jag tackla genom att försöka få i mig något mellanmål strax innan så man inte är dödshungrig lagom till lunch.



Till finmiddagen skulle jag dricka varannan vatten och mina tjejkompisar brukar blanda vitt vin och sprite när de ska ta det lite lugnare. Någon dag kan du ju skippa det helt, skyll på att du vill kunna använda hotellgymmet (?) morgonen efter. =)



Lycka till!!! och glöm inte bort att njuta lite också.



2011-09-11, 22:28:27 - URL: http://elin79.se/vikt
Postat av: Pernilla Be

Ät pålägg och grönsaker till frukost. Undvik pasta, potatis, ris till lunch och middag. Be att få extra grönsaker iställlet. Drick Max två glas vin, resten vatten. Packa ner löparkläder och spring en runda innan middag och innan frukost. Lägg ribban högt - det här är en del av ditt jobb. Utnyttja fördelen av att slippa planera/handla/laga mat och använd den till träning istället. Strunta i att det regnar. 30-45 min fixar du och det är skönt när du står i duschen sen. Go for it girl!



Kram, Pernilla be

2011-09-11, 22:53:37 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: