Powerpanties!


En hel arsenal av powerunderkläder upptäckte jag på Lindex, sådana där valkklämmarplagg som Trinny & Susannah alltid talat sig varma för. Olika modeller på trosor, toppar, helkroppsunderklänningar och modell gammeldags baddräkt för herrar. Somliga med inbyggd bh, andra med use your own bra.

Min erfarenhet av liknande plagg hittills har varit ganska skiftande. Jag har väl mest haft magklämmare med eller utan ben tidigare, och jag måste säga att de med halvlånga ben inte är helt optimala; de har haft en tendens att rulla ihop och korva sig i skrevet. Inte helt optimalt, om man säger så...

-Någon som testat underklänningsmodeller av dessa powerplagg?

Jag tänker att om de fungerar så är de kanske perfekta under. Förutsatt att inte valkarna ploppar ut någonstans där man minst anar...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: