Väskorna är packade

Sista mötesdagen och jag höll ställningarna riktigt bra.

Ja, det vill säga att jag fungerade i mötet in i det sista och förmådde lyssna och delta klart. Men det var nu med hjälp av en hel del socker.

Ja, det är nu som det är med den saken. Jag har lagt på mig ett par kilo, det känner jag, men nu ska jag hem till havregrynsgröten och matlådorna igen, så det ska väl gå att få bukt med den vikten med litet god vilja. Sen är det en månad tills nästa veckolånga tjänsteresa utrikes.

Min väska är packad, prylarna är under kontroll. Jag ska lägga mig och läsa under det sköna och fluffiga täcket. Balkongdörren är litet öppen och jag ser fram mot en god natt.
Postat av: karin-mot60kg

Visst är det skönt att komma hem till sina egna vanor? Jag är säker på att gröten och matlådorna kommer att göra susen!

2011-09-18, 09:19:12 - URL: http://mot60kg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: