Jag är på turné

Det är ett rejält flackande den här veckan, det känns snudd på som om jag var på turné. Jag kom hem sent från Oslo igår, vaknade "onödigt" tidigt nu på morgonen, i eftermiddag ska jag till Eskilstuna och det blir sent hem därifrån och 6.15 i morgon ska jag börja åka mot Uppsala för ett möte. Och så tjejmiddag i morgon kväll som innebär övernattning eller att jag kör 8-9 mil hem sent (det låter inte bra inser jag nu, att köra hem så långt, så dags menar jag...).

Visst är allt roligt och jag känner mig så uppfylld av både nya tankar och energi men det infinner sig också en känsla av tomhet i huvudet. Jag skulle ju behöva landa och tänka klart.

Men, eftersom det är som det är, så får jag göra det bästa av det. Jag jobbar hemma på morgonen och har beslutat att jag ska gå min runda, både kropp och själ behöver det. Dessutom så är det en underbar dag ute!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: