Jag sitter och drömmer

Förra våren var jag till Estoril utanför Lissabon


Jag funderar på vad vi ska hitta på till semestern. Maken och jag åker gärna till Sandhammaren på Österlen men ungdomarna har ledsnat (vi har varit dit snudd på varenda sommar). Några dagar i Köpenhamn och sedan kanske en dansk strand kunde vara något? Eller besöka äldsta sonen som ska jobba i Norge?

Vad jag vill ha är vacker natur där vi bara kan vara och njuta, himmel, sand, sol och gärna litet värme. Trevliga restauranger, antikvitetsbutiker och loppisar, muséer och shopping och trädgårdar. Böcker och långa promenader och mycket skratt. Det är vad jag vill ha.
Postat av: Jobba i Norge

Ni får kolla in Norge vettja:) då blir grabben glad :)

2012-04-25, 11:20:10 - URL: http://www.ordnajobbet.se/jobba-i-norge.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: