Jobbar, äter, sover

Det går för runt just nu, jobba, äta, sova. Just nu tackar jag min lyckliga stjärna för att jag har så god sovförmåga som jag har, utan den vet jag inte var jag skulle hamna. Men en liten tanke slog mig nyss; jag behöver växla spår, jag skulle behöva en hel kursomläggning. Helgen som kommer nu blir en långhelg eftersom vi är lediga på Valborgsmässoafton och tisdag är röd dag; kanske skulle jag ta och göra detta till en hälsohelg? "Avgifta" mig från snabba kolhydrater, schemalägga träning och frisk luft och laga bra och nyttig mat för hela familjen?

Åka iväg på spa eller något vore väl trevligt, men det händer ju inte. Då har jag också en ursäkt för att bara fortsätta skjuta kursomläggningen framför mig.

Jag tror jag gör det; Hälsohelgen 2012!
Postat av: Hovika

Hälohelg låter toppen.

2012-04-26, 15:38:47 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: