Första dagens lunch och AW

Det var rätt tyst på jobbet men så brydde jag mig inte om att gå runt på de andra planen för att se vem mer var tillbaka. Två favoriter var på plats och vi gick ut och lunchade. Jag hade matlåda med men sällskap är alltid sällskap. Att vi sen hittade en GI-rätt som Dagens på Rydbergs och att vi fick bord ute gjorde det hela bättre. Helstekt ytterfile med broccoli, feta och sallad var helt perfekt. På väg tillbaka kvistade jag in hos optikdrn och beställde tid, det är en klar fördel om man ser vad som står på datorskärmen. På torsdag ska det synundersökas och väljas båge. En kompis från Västerås kom upp strax efter 15, vi har inte setts på ett tag och hade en hel del väsentligheter att avhandla. Det gjorde vi på Gården vid Norra Latin. Två glas rose var väl inte optimalt men jag avstod från de fries som hon mumsade i sig till sitt vin. Det tyckte jag var bra gjort trots allt. Nu väntar jag på bussen som tar mig hem, 20 minuter till i väntsalen på stationen, sen är jag hemma. Och jo, jag fick en hel del jobb gjort idag.
Postat av: Hovika

Bra jobbat!

2012-08-07, 16:14:36 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: