Hemma igen!

 
En fantastisk vecka har jag haft men trots det är det så skönt att vara hemma igen. I Berlin var det hett, en dag slogs ett hundraårigt värmerekord och det var inte roligt. Maten och motionen gick käpprätt, ja ni-vet-vart. Det var tillfällen då maten tog slut på buffeten innan vi kom fram och andra tillfällen då vi var för trötta för att ta itu med mat på ett vettigt sätt. Träningskläder hade jag med mig och baddräkt också, men med dagar som gick i ett från 7 till 23, så försvann ambitionerna ut genom fönstret direkt.
 
I morgon ska jag återfinna mina positioner.
Postat av: Hovika

Nya tag - det fixar du!

Svar: Tack! :)
Cinderella

2012-08-24, 06:46:48 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: