Ny dag, bättre ordning

 
 
Idag ska det bli bättre ordning på mig än igår.
 
Jag velade ordentligt när jag stigit upp om jag skulle ta min kortrunda eller inte. Försökte säga till mig själv att den ändå inte gör någon skillnad och att 15 minuter extra med kaffekoppen i soffan skulle göra skillnad.
 
-Bullsh-t! svarade jag mig och gav mig ut och hur underbart är det inte ute tidigt på morgonen!
 
Kaffet är nu uppdrucket ute på altanen (ännu en upplevelse som jag/vi borde ägna oss åt till vardags) och jag ska fixa frukost, lunch att ta med och sedan dusch och iväg.Sista dagen på jobbet på 1.5 vecka, allt som ska med till Berlin, måste med hem i kväll.
Postat av: Hovika

Bra övertalning. Du har fått en bra start hoppas fortsättningen fortsätter i samma goda anda.

2012-08-14, 07:18:33 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se
Postat av: Pernilla Be

Bra att du snackade förnuft med dig själv ;) Automatiska tankar kan alltid brytas med medvetna tankar! Och 15 min varje morgon gör STOR skillnad på sikt.

kram, pernilla be

2012-08-14, 16:24:14 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: