Powerwalk och Powerpoint

Nu får det vara fredagkväll.
 
Min powerpoint är nu sådan att jag kan börja finlirsarbetet på allvar och sen ska jag lära in hela presentationen så den kan levereras övertygande och snyggt. Men, det tänker jag då rakt inte göra i kväll.
 
Make och dotter är på ingående efter att ha jobbat borta hela veckan och känner jag min familj rätt så kommer det att bli en tyst kväll. I morgon behöver jag tänka igenom vad jag kan tänka behöva för resan, det blir många mingeltillfällen, middagar och en galamiddag men så är ju även dagarna en slags representation.
 
Så powerwalk i morse, powerpoint över dagen och det blir nog power couch potatoe resten av kvällen.
Postat av: SusLotus

Power Couch Potatoe... Det uttrycket gillar jag. ;)
Ha en riktigt mysig helg!
Kram och pepp!

2012-08-11, 10:13:48 - URL: http://lotushealthdiary.blogspot.com
Postat av: Gitsan

Så roligt med Power Point :) Lycka till med presentationen!

2012-08-11, 21:22:23 - URL: http://lagom.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: