Så försvann den här dagen

Make och dottern blir borta i princip två veckor nu (och därmed också bilen) så vi var och handlade hem mat till mig och yngsta sonen. Framför allt sådant som är bökigt och tungt att bära hem. Det blev en hel del ägg, fisk, kyckling, köttfärs och lövbiff, yngsta sonen gillar hyfsat "ren" mat och det passar mig utmärkt nu. På kvällskvisten har jag varit till frissan för klipp och färg, så nu är jag naturligt blond igen.
 
I morgon åker jag till Stockholm för tjejträff, hotell och middag på Beirut Café.
 
Mat idag (återigen "sådär" men mängdmässigt OK):
 
Frukost: Naturell yoghurt, vaniljpulver, supermüsli, honung, kaffe
Lunch: 2 skivor surdegsbröd med litet Bregott och rökt korv, vatten
Fika hos frissan: Cappuccino, mineralvatten
Sen "middag": två kalla varmkorvar och en bit ost
 
Nu ska jag bara i säng och torde inte behöva oroa mig för några sug. Värre blir det i morgon.
Postat av: Hovika

Ha det så kul o lycka till!

2012-08-03, 23:25:41 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: