Slarv med mat

 
Njaaa....
 
Jag åkte hemifrån extra tidigt i morse men hann ändå med frukost innan jag åkte. Någon lunch hade jag inte med mig. Jag bestämde mig för att hoppa över lunchtiden, jobba en liten stund in på eftermiddagen och sedan åka hem rejält tidigt  (jobbärenden som skulle uträttas i hemmastaden).
 
Och då blev det inte mycket till lunch. En Skyr och en fågelfröbar på tåget.
 
Jag behöver nog peta i mig något nu för middag blir det inte riktigt ännu.
Postat av: Karin

Du måste äta ordentligt! Annars blir man trött, arg och hungrig vilket gör det är svårare att hålla sig borta från godis och dylikt. Lova att du äter lunch i fortsättningen! Loooooova!

Svar: Ja. Jag är en regelbunden ätare, men igår blev det bara oordning i planeringen. Jag tar med mat idag. :)
Cinderella

2012-08-13, 21:29:56 - URL: http://tolvmanader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: