Söndagsvägning

 
Jag tycker ju om att väga mig på söndagar. Det motiverar mig till att skärpa mig extra på fredagkvällen och hela lördagen och så ger det mig chansen att "kompensera" över söndagen om det skulle behövas. Jag vet nu att vågens siffror är vad de är, men jag inser också att när jag ignorerar dem helt (med motiveringen att vågens siffror bara är siffror) så går det bara åt ett håll; uppåt. Så jag kör söndag som vägningsdag trots att min baslinjedag var 1 augusti och bara fem dagar sedan.
 
Baslinjevägning 120801: 87.0 kg
 
Vikt 120801: 86.7 kg
 
Resultat: - 0.3 kg
 
Resultatet får väl ses som strålande efter Stockholmstrippen.
Postat av: Pernilla be

Verkligen strålande resultat på fem dagar varav två på resa :) Jag inser också att jag inte kan strunta i vågen, vips har jag lagt på mig 5 kg *suck*

Kram, Pernilla be

2012-08-05, 10:34:02 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Hovika

Instämmer; STRÅLANDE!!

2012-08-05, 23:01:26 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: