Tynande tillvaro men inte död

Det blir inte mycket till bloggande för tillfället, men med två veckors ledighet torde det kunna bli uppryckning på den fronten. Och inte bara bloggfronten, utan över lag. På två veckor finns det massor med promenader, riktiga måltider, funderande-reflektion-återhämtning som ska hinnas med. Huset är hyfsat städat efter att min toppenhjälp har tagit litet extra varje gång i december, så det tänker jag inte stressa med. Julmaten fixar jag på julafton i vanlig ordning, inget att stressa med heller. Julgodis hoppar vi nog över snudd på helt och hållet eftersom ingen (annan än jag som inte behöver..) äter av den.
 
-Vad blir kvar?
 
Jo, två riktigt sköna veckor då bra aktiviteter och tankar ska genomföras som det ser ut!
Postat av: Gitsan

Underbart!
Här har du en till som ser fram emot långa promenader och "bara vara".
Själv ska jag fixa lite julmat under helgen som kommer, men i år kommer inte våra grabbar med respektive hit förrän på juldagen, så den blir en väldigt enkel julafton :)

2012-12-21, 18:55:17 - URL: http://lagom.bloggo.nu/
Postat av: Helen Holmberg

Vad härligt det låter! Passar på att önska dig en riktigt god jul,
kran Helen

2012-12-21, 21:21:12 - URL: http://helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: