Fullspäckad dag

Vilken dag jag haft! Fylld av möten av alla de slag; konspirationsmöte, festplaneringsmöte, lunchmöte, konferensplaneringsmöte och skolmöte. Konspirationsmötet var nu inte så illa som det låter men vi funderade på litet av ett kuppupplägg på vår planering, att se om vi kan köra utan att någon stoppar oss. Vi får se, jag tror att det kan bli bra.

Jag har packat i kväll och det var rätt segt. Fem dagar med möten och middagar, inte direkt formella men ändå representation. Det låter som att våren är hyfsat långt gången i Wien med utlovade 16° på fredag och jag har inte koll på vad jag har på mig då. Jag har i alla fall packat ner gympaskorna och hoppas på att få tillfälle att använda dem.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: