Garderobspåfyllning


Härom veckan köpte jag en omlottklänning med bränd orangea-mönstrat tryck på Indiska och idag en smutsgul stickad kofta och ett multifärgat halsband med bland annat denna smutsgula färg. Både den orangea klänningen och denna smutgula kan nog ge min kroniskt svarta garderob ett vårlyft. Ja, egentligen är jag inte kroniskt svart, det finns massor med cerise, orange och vitt i garderoben också, men just nu kände jag för något litet vårlikt. Jag ska till Wien på möte i veckan, ett arbetsmöte så det krävs ingen formell utstyrsel men även då är det skönt med litet nytt.



Jag provade också dessa småfula skor nyligen för jag gillar färgerna. Frågan är hur de är att gå i? Å andra sidan är det inga långrundor som avverkas i denna typ av skor. Vi får se hur jag gör. Jag längtar efter massor med färg just nu!
Postat av: Jeanette

Åh dessa skor! Har avskytt formen och stilen fram tills nu! DESSA är übersnygga! Även om de egentligen är grymt fula. Verkligen fulsnygga! Vart hittar man dem?

2012-02-25, 16:16:55 - URL: http://projektvikt.blogspot.com
Postat av: Helén

Precis såna skor vill jag ha. Var får man tag på dem??

2012-02-25, 17:19:01 -
Postat av: hovika

Snyggt. Kul med lite färgklickar. Skorna var häftiga.

2012-02-25, 21:43:08 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: