Jag är inte sjuk

Men på något vis känns det som att jag var ordentligt förkyld. Kanske är jag bara litet sliten? Det har ju varit en hel del på sistone och jag har inte hunnit varva ner mer än korta stunder.

Ute är det -13° och det känns inte det minsta lockande att ge sig iväg ut i mörkret. Maken jobbar borta hela veckan så det är buss och tåg som gäller. Jag får ta och dricka upp mitt kaffe nu bara och sätta fart.
Postat av: Pernilla Be

Usch, så har jag känt mig ett tag. Varken sjuk eller frisk. Sliten är nog en bra beskrivning. Fast idag känner jag mig bättre än igår. Raska promenader tar bort 65 procent av tröttheten läste jag i wellness igår. Och jag tror att det stämmer.



Kram, Pernilla be

2012-02-07, 07:17:53 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: hovika

Det är nog lätt att känna sig trött och ruggig såhär års . Hoppas du kan få skön återhämtning i helgen om inte förr.

2012-02-07, 19:21:31 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: