Någon annan har städat hemma hos oss

Och vet ni vad?

Det kändes hur skönt som helst!

Självklart hittade hon inte alla små luriga områden var jag lärt mig att familjen sätter sina avtryck eller där damm samlas för att husets drag åstadkommer det, men det öppnade direkt tid och energi för mig! Det var undanplockat och det var städat när vi kom hem med matvaror för helgen och jag blev så nöjd att jag gick lös på köksstolarna och gav dem en omgång.

Vi får se hur det här artar sig fortsättningsvis men jag tror jag kommer att må bättre av "köpt hjälp" för att fixa vardagen. Vår vardag är ingen 9-5 tillvaro.
Postat av: Helen

Skönt med lite hjälp! Ha en fortsatt trevlig helg.

2012-02-24, 19:14:16 - URL: http://helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: