Nöjd med dagen hittills

Trots viss pirrighet ( och därmed risk för stressätning) avstod jag semlan på kvällseventet. Min och de andra tre presentationerna funkade utmärkt ihop, helt oplanerat. Sånt är kul, speciellt när det rör sig om "konkurrenter"... Jag åt mellanmål på förmiddagen och behärskad lunch ute med en av favoritkollegorna. Hon och jag började våra anställningar samma dag och har så många åsikter och erfarenheter gemensamt. Vi drack lunchkaffet på Cafe Elias i Drottninggatebacken, de har visst fått någon utmärkelse för bästa kaffe i stan. Nu ska jag "bara" överleva matmässigt resten av kvällen hemma, i morgon blir det jobb hemifrån, skönt.
Postat av: hovika

Bra jobbat! Du klarar kvällen också.

2012-02-21, 20:28:32 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Härligt :) Man blir så stolt över sig själv när man lyckas med det man bestämt sig för. Prova byxor är ett bra sätt att hålla motivation uppe ;)



Kram, pernilla be

2012-02-21, 22:10:01 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: