All Inclusive-dieten!

Tack Snigeltakt för din humoristiska approach till min dietinsikt!

High Fat, High Carbohydrates eller All Inclusive kallade hon min varint!

Tack ni andra också för moralboosten, det hela känns helt överkomligt nu. Det är bara att gå vidare, för det har det då aldrig varit några tvivel om.

Det har varit en bra arbetsdag idag. Jag hade ett mycket trevligt besök och fick nya medicinsk-tekniska produkter demonstrerade, jag fick klarhet i ett viktigt möte och råddade ihop mina "medbrottslingar". Jag fick klart med nästa veckas miniturné till Malmö och sedan Umeå och sen förslaget att anmäla mig till ett projekt som kan vara mycket spännande.

Någon promenad blev det inte i morse, dels var vi litet sena, dels blev jag så kissnödig. Synd.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: