Är det någon som "upptäckt" nya Viktväktarna?

Jag tittar på TV-reklamen och funderar.

Vad är det som är nytt?

Appen? Det som finns On-line? Något mer?

Jag påverkas av Åsa med det "tekniska livet" som gått ner 36 kg. Alldeles själv.
Postat av: hovika

Jag är med i vv online sedan tre veckor. Dvs jag kör programmet i min egen takt och går inte på möten. Jag tycker att poängräkningen är krångligare nu än tidigare. Det nya är väl just att man räknar annorlunda och att det finns fler alternativ när det gäller räknandet med duoval o mättande dag. Positivt att de mesta grönsaker o frukter är gratis. Former som avvek har tycker jag är väldigt tråkigt. Inte alls lika aktivt och inbjudande som tex viktklubb. Appen finns bara till iphone, jag har mailat o frågat när den kommer till android men har inte fått något svar. Positivt är att det är enkelt att registrera mat och motion. Lätt att få överblick på vad man bör äta och har ätit. Mycket bra recept och information.

2012-01-20, 20:46:16 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Det är nog inte mer "nyheter" än de brukar ha varje säsong. De måste anpassa sig till konkurrensen bara. För 10-15 år sedan var de i princip ensamma på viktmarknaden. Nu är de bara ett företag i mängden. Fast online är bra om man har svårt att gå på möten. Fast bloggen och Rivstart fyller samma behov av "gruppen", och det är gratis!



Kram, Pernilla be

2012-01-21, 00:48:18 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: