Bra och inte så bra

Ibland har man koll, ibland blir det mindre av den varan. Ibland har man tänkt och planerat för alla eventualiteter och sen ibland blir man helt upptagen av annat. Så idag har jag ätit detta:

Hotellfrukost: äggröra, två tuggor omelett, en liten surdegsmacka med ruccola och ost, 1 skiva kalkon, 0.5 dl smoothie, apelsin & melonbitar, 2 koppar kaffe

Förmiddag: 1 espresso

Lunch: en "köpesallad" på mötet, en pastasallad med kyckling som skulle ätas med världens mest odugliga plastgaffel, så när jag fått i mig kycklingbitarna och salladen och pastaskruvarna bara föll av gaffeln gav jag upp. Hopplöst.

Eftermiddag: smoothie

Middag: So far, so good, men som det märks var det inte mycket till mat efter frukosten och inga mellanmål av större "dignitet", så när jag väl var hemma igen och satte mig att äta vid 19.30-tiden så blev det samma som familjen: våfflor.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: