Detta har jag ätit idag



Frukost: havregrynsgröt med lättsötad äppelmos och mjölk, kaffe med mjölk

Förmiddagsfika: kaffe med mjölk

Förmiddag: Det kokta ägget som jag aldrig åt igår och det var så gott, så gott just då.

Lunch: rostbiffsallad med bulgur

Eftermiddag: mellanmålskeso (mums!)

Middag: tacoköttfärs, sallad, grönsaker, salsa

Just nu känner jag mig rätt nöjd igen men jag funderar på samma sak som igår. Borde jag äta något mer?

Om inte annat så kan jag ta och koka några ägg till kommande två arbetsdagar!
Postat av: Minendie

Det låter så gott med nyttig mat, och det är ju gott. Jag har spanat på de där kesoförpackningarna flera gånger men inte kommit till skott. Men de verkar vara värda att testa.

2012-01-02, 22:23:18 - URL: http://minendie.wordpress.com.
Postat av: viktpressaren

Mmmm! Jag är ett kesofreak! Äter det till både frukost o på kvällen, oftast med bär till. Den där måste jag testa, har inte sett den förut :)

Kämpa på! pepp! pepp! ;)

2012-01-03, 17:58:53 - URL: http://viktpressaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: