För- och nackdelar med allt

Jag har ju tidigare konstaterat att det finns för- och nackdelar med allt. Så är det med de dagar då jag åker buss och tåg till och från jobbet. Nackdel helt klart att tiderna är aldrig att lita på och jag vet inte om det blir väntan någonstans. Fördel däremot är de raska promenader som detta resande innebär. Det är inga långa sträckor, mellan 10-15 minuter, men jag ser till att pinna på så fort det bara går. Jag zickzackar mellan folk som värsta slalomåkaren, säkert irriterar jag en och annan med så får det vara.

Yngsta sonen och jag har haft en lugn kväll och även om da Vinci-koden är på TV:n nu, så misstänker jag att jag kommer att slockna tidigt i kväll. Så får det också vara.
Postat av: hovika

Ha en mysig helg och god sömn.

2012-01-27, 22:17:58 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Suzan

Natti natti! =)

2012-01-27, 22:59:47 - URL: http://www.ettdussinpannor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: