Första packandet sen december

Medan potatis- och purjolökssoppan kokade packade jag väskan, det gick fort för jag hade bestämt mig i god tid för vad jag ska ha med mig. Sen slog det mig att det kan faktiskt vara rätt varmt i Porto, i alla fall är 14-15° och sol, bra mycket varmare än här, så jag hivade ner några tunnare toppar. Necessär, laddare och antagligen ett par skor till ska ner, datorn tar jag i handväskan tillsammans med smink, smycken och alla papper. Litet synd är det allt att vi kommer att jobba hela tiden och sen åka hem, men litet hinner vi kanske se av staden.

Jag har tänkt se andra avsnittet av svenska Biggest Loser, jag tycker att gårdagens avsnitt var riktigt bra, personerna som presenterades verkade sympatiska och motiverade. Överraskad blev jag av Olga Rönnbergs accent, jag hade ingen aning om att hon är från Ryssland.

Postat av: Pernilla Be

Jättefin layout!



Kram, Pernilla be

2012-01-12, 20:49:55 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: