Gamla Stan tidigt




Jag steg av tunnelbanan vid Gamla Stan och gick därifrån de knappa två kilometrarna till jobbet. Med tanke på hur vackert Stockholm är, oavsett tid på dygnet, så är det ju konstigt att jag inte redan gjort detta till en vana. I morse var det inte så många människor i rörelse och det bidrog väl till upplevelsen, men Gamla Stan (och butikernas skyltfönster!) kan man njuta av ändå, med eller utan folkmassor.

Kanske, kanske att jag tar och går till den tunnelbanestationen när jag ska hem också?

Postat av: Helen Holmberg

Oh vad man längtar efter att få promenera i Stockholm, framförallt Gamla Stan när man ser fotot!!



Väldigt nöjd med boken och får väl se hur jag kan få ihop det med allergier, det viktigaste är att få ihop middagarna för sambons skull. Tror stackarn lagt på sig merparten av det jag gått ner :(



Vet inte om du har besökt Stockhome nyligen, men varje gång jag är i Stockholm går jag och suktar lite efter deras glasflaskor Retap ( http://www.stockhome.se/15/page.asp?page_id=7897&type=ecom3&sub_nr=105&id=42652 ). Det kanske vore något för dig att ha på kontoret? :) Jag har inte haft motivationen att kånka på flaskorna från Stockholm och hela vägen hem, än men det får nog bli två vid nästa Stockholmsbesök nu när man äntligen fått smak för vanligt vatten!

2012-01-03, 20:03:36 - URL: http://www.helenholmberg.se
Postat av: hovika

Så bra gjort av dig. Det ser mysigt ut.

2012-01-03, 21:49:41 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: