Inbjudan till Vårruset


Förra året gick det ju inte så bra för mitt lag i Vårruset.

Eller bra och bra, faktum är att det gick ju inte alls. Det hade regnat och till och med snöat hela eftermiddagen och när jag och min kompis var på väg att möta upp de andra, så ringde vår PT-lagkamrat och nixade underlaget. Hon hade haft sin man ute vid Stockholms Universitet och han hade meddelat henne att det var rena lervällingen och på grund av ryggproblem så vågade hon inte. Vilket resulterade i att vi andra inte var så svårövertalade att gå på mongolisk buffet istället. Snopet var väl bara förnamnet, men så blev det.

I år vet jag inte om jag ids rådda med ett lag, kanske gör någon annan det? Jag är då rakt inte i någon löparform men tills i maj torde man ändå hinna få upp något slags lunkarförmåga. Litet "problem" är det att jag har tredagars jobbmöte dagarna efter loppet går i Stockholm, men kanske Norrköping två veckor före?

Jag ska fundera litet.
Postat av: Pernilla Be

Jag dissar Vårruset i år. Det var för mkt jippo och för lite allvar för mig. Plus att jag inte gillar könsdiskriminerande lopp. Jag väljer Blodomloppet 5 km i stället. Och ett lag får du nog snabbt ihop om du efterlyser deltagare på din blogg :)



Kram, Pernilla be

2012-01-26, 20:13:41 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Snigeltakt

Ja, vi kan väl bilda ett blogglag! Hur många ska man vara?



Jag vill så gärna springa på onsdagen den 30/5!

2012-01-26, 21:03:18 - URL: http://www.snigeltakt.wordpress.com
Postat av: Snigeltakt

SV. Det andra datumet är dagen innan dvs den 29/5, så kan du då kan jag ändra!

2012-01-26, 21:59:02 - URL: http://www.snigeltakt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: