Innan jag attackerar rapporten


Jag jobbar hemifrån idag och det har onekligen sina fördelar. Bland annat så kan man ju klä sig som man vill...

Jag har en rapport att läsa som dagens insats och den rapporten är på danska.

Men innan jag attackerar den ska jag koka mig gröt till frukost. Hur det blir med eftermiddagens gymbesök återstår litet att se. Hos oss är det ju alltid en fråga om logistik; var är bilen vid en given tidpunkt och hur går bussarna hem? Å andra sidan så är det bara att planera kring det. Jag misstänker att gymmet kan vara duktigt fullt, det är ju säsong för fulla gym.
Postat av: Helen Holmberg

Underbara byxor! Har du sett korten, trycken med kaninen? Såå underbart bitsk.



Skönt att spara in pendlingstiden och få vara lite mer ledigt klädd :)

2012-01-05, 23:21:55 - URL: http://www.helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: