Jag är nöjd

Atkins mellanmålsbar att ha på lut, "nyhet" på vår ICA


Klockan är nätt och jämt 17 och jag är redan så nöjd med min dag.

Första Rivstartsveckans resultat gjorde väl sitt men sedan dess har jag fått ut granen (nåja, det var maken som fixade just det), städat huset (rätt ordentligt men en del stök får ungarna fixa), tvätten är snart klar, veckans mat inköpt, bilen tvättad, TV:n putsad (även det fick maken roa sig med), renskavsgryta till middag på gång, tulpaner på bordet och när maten har lagt sig någorlunda till ro i magen ska dotter och jag åka till gymmet.

Mmmmm.... Vad jag gillar produktiva dagar som denna!
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Underbart att få så mycket gjort! :D

2012-01-08, 18:34:05 - URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: hovika

Härligt! Nästa helg åker min jul ut. Längtar efter att få ta in våren.

2012-01-08, 21:16:29 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: