Morgon och mysterium

Jag borde ha gått och lagt mig när mitt sovlarm på mobilen ringde, men jag segade mig kvar vid datorn. Inte länge, men så pass att jag känner av det nu. ute är det minusgrader, kanske har det kommit mer snö. Jag behöver vara "klädd" på jobbet idag, har en viktig lunch, men eftersom jag reser med buss & tåg så tror jag nog att det får bli grovkängor på fötterna och snyggboots i påse bredvid. Trots eller tack vare representationslunchen, så är jag glad att jag har melanmålskeso att ta till idag, och energibars i skrivbordslådan.

Annars är det ett mysterium att jag inte kan se mitt senaste inlägg på bloggen, ett inlägg som Hovika kommenterat på.

PS. Jag hittade inlägget, flera inlägg tidigare (här!)! Skumt.
Postat av: Pernilla Be

Smart med sovlarm på mobilen! Det ska jag också införa. Senast 22.15 behöver jag lägga mig för att passa mitt sömntåg kl 23. I går hann jag med det!



Kram, Pernilla be

2012-01-25, 07:21:34 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: