När det går bra på jobbet

....då glömmer man det mesta runt om kring. Speciellt när sådant man jobbat för länge börjar falla på plats.

Så idag åt jag en tonfisksallad till lunch vilket nog egentligen inte var riktigt tillräckligt för direkt efter lunch greppade jag en Atkinsbar utan en tanke på att jag kanske skulle ha väntat. Faktum att det kan vara slutätet på sallader från det stället för en av kollegorna hade iakttagit något mycket ofräscht i den butiken. Å andra sidan vet man inte vad som försiggår på andra ställen där man inte ser in i beredningsköket.

Ikväll har jag packat för min tvådagarsturné, hemifrån till Skåne och sedan Västerbotten och så hem på torsdag. På TV har vi Mot Alla Odds på Svt nu, en bekant är deltagare.
Postat av: Pernilla Be

Det måste ju finnas tusen andra ställen att handla sallad på. På vårt Hemköp har de salladsvagn som man plockar från själv och betalar per hekto! Perfekt. Grillad kycklingklubba äter jag ofta till lunch också.



Kram, Pernilla be

2012-01-17, 21:00:40 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: