Non-stop

Tala om arbetsdag! Möte non-stop från ankomst till hemgång och fyra olika. Någonstans lyckades jag få iväg några mail om bokning av resa för min lilla mini-turné till Malmö och sedan direkt till Umeå. Lika bra att riva av dem dagarna efter varandra istället för att åka hem emellan.

Det blev sen hemkomst och även om jag är glad att jag tackade nej till pizza så valde jag att äta en falafelrulle. Åtminstone lämnade jag ca en tredjedel av "degen" oäten.

-Kanske hade keson varit ett bättre mellanmål idag än äpplet som jag tog?
Postat av: Pernilla Be

När du kommer hem så sent ska du kanske äta två mellanmål på eftermiddagen? Är man vrålhungrig när man ska äta så äter man för mycket. Enligt boken jag läste ska det inte gå mer än 30 min från det att man börjar bli hungrig. Hunger är kroppens sätt att signalera efter energi.



Kram, Pernilla be

2012-01-11, 17:57:19 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: