Nytt hotell, ny säng

Jag tror allt att jag haft en OK matdag med grötfrukost, grov ostmacka på fm-fikat, en enchilada och tomat till lunch, fick mig (bara) ett äpple till mellis på em. Till vårt kvällsmöte köpte vi kyckling paneng, med vitt ris förvisso, men det var god kyckling och paprika i kokosnötsås. Sedan dess har jag stått emot småkakor och nu på hotellet en flaska vitaminvatten. Jag fick utan kostnad ta något ur minibaren och funderade på vitaminvattnet tills jag läste innehållsförteckningen; koffein och socker. Nu sitter jag i hotellsängen, dricker Loka och på TV:n är Criminal Minds på. Jag känner mig ovanligt nog inte särskilt trött, det tar ibland tid att varva ner efter intensiva möten. Kanske skulle jag bara ta och stänga av TVn, jag som inte är det minsta mörkrädd, eller rädd överlag avskyr otäcka filmer och serier.
Postat av: hovika

Bra gjort med maten och frestelserna. Ibland förvånas man av innehållsförteckningen och blir påmind om att den kan vara bra att granska innan.

2012-01-24, 15:51:52 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Suzan

Bra val!

2012-01-24, 16:46:02 - URL: http://www.ettdussinpannor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: