Oväntat hård

Jag köpte gummiband på Intersport för två veckor sedan och tog på försäljarens rekommendation ("om man inte har några problem") den hårdaste sorten. Jag har inte öppnat förpackningen förrän nu när jag då skulle köra min träning-på-hotellrum.

-Fy tusan så hård den var!

Faktum är att jag inte kunde göra rörelserna fullt ut för jag kunde inte dra bandet rakt upp.

Eller så är jag osedvanligt klen kanske?

Nu ska jag duscha i alla fall och sedan se vad som serveras till frukost. Jag kom på efter gårdagens ätande att tillåta sig bli riktigt hungrig är det dummaste man kan göra, proteinrika mellanmål regelbundet mellan måltiderna måste vara ända sättet att hålla fast vid sina beslut. Åtminstone verkar det vara så för mig.
Postat av: Pernilla Be

Helt rätt! Att vara vrålhungrig är värdelöst, då lassar man på som f... Och äter man riktigt snabbt också hinner man äta mycket innan man blir proppmätt. Vrålhungrig och proppmätt ska man helst aldrig vara. Du får ha nödproviant i handväskan. Mellanmålsbar, nötter, rökt sk ölkorv. Det finns i småpåsar och de behöver inte vara kylda eftersom de är rökta. Kokt ägg i en liten burk funkar också.



Kram, Pernilla be

2012-01-14, 15:31:31 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: hovika

Bra insikt, den tror jag också på. Bra kämpat med gummibanden. Kanske blir det lättare efter några gånger.

2012-01-14, 22:38:36 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: