Så här kan det också bli

Frukost kl 05.20: havregrynsgröt, äppelmos, mjölk, kaffe & mjölk

Tågresa: Loka

Mötet: kaffe & mjölk

Efter mötet kl 13.30: 1/2 ostfralla, kaffe & mjölk

Flygbussen kl 15.00: Naturdietbar, mint

Flyg nr 2 kl 1730: Allevobar

Hos min kompis kl 20.00: semla med te

På rummet: ett glas vitt vin

Vad ska man säga om det här då?

Jag har inte blivit superhungrig, energibarsen är nog inte så dumma trots allt. Semlan blev jag nu bjuden på och jag hade ju inte ätit något men man ber ju inte direkt om en macka. Vinet hade jag självklart kunnat hoppa över men efter en dag som denna, på ett hotell som detta, så tog jag det bara.

Klockan är mycket och jag behöver sova, en ny, spännande dag i morgon.
Postat av: Pernilla Be

Ja, barsen är verkligen bra om det går för lång tid mellan måltiderna. En semla innehåller enligt min kcal-app 500 kcal, och det kan ju en middag också gå på. Så det gick nog på ett ut :)



Kram, pernilla be

2012-01-19, 18:02:59 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: