Tandläkare- checked för idag

Maken fick en omgång hos tandläkaren som han oroat sig för länge, men det ser ut att ha gått riktigt bra. Han är som ny igen. Yngsta sonen fick en liten lagning, de andra två u. a. Jag behöver däremot återvända för att fixa gammal lagning och litet tandstensrensning. Jag fick strikta order om att dagligen använda mellanrumsborstar. Jag är en hopplös periodare när det gäller tandtråd och stickor, tänker inte på det under långa tider. Vi försöker ha "utrustningen" i bilen (vi tillbringar ju 3-4 timmar/dag i den) men när det tar slut så kommer vi inte ihåg att fylla på så raskt som vi borde. Jag köpte från tandläkaren två sorters mellanrumsborstar, de ser ut som små silikongranar och kändes så sköna att använda. Bara att gå lös på dem så tandläkaren blir nöjd.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: