Veckans planer

Jag känner mig rätt nöjd med att ha två färdiga luncher att ta med mig till jobbet i morgon, en för måndag och en för tisdag. Jag har också köpt tre mellanmålskeson och tre Atkinsbars att ta till vid behov. Min vecka ser ungefär ut så här:

Måndag: Väckning kl 5. Bil/tunnelbana till jobbet, interna möten och resten av dagen vid skrivbordet. På kvällen går jag till Östra Station (ca 1.6 km) och åker hem till en kompis som fyller år. Det lär bli god mat och kanske ett glas vin till.

Tisdag: Väckning kl. 6.00. Bil till Karolinska/Solna och promenad därifrån till jobbet torde vara ca 3 km. Skrivbordsdag. Kanske går jag till Gamla Stans tunnelbanestation på kvällen? Hemma runt 18.30.

Onsdag: Väckning kl. 5. Bil/tunnelbana, kanske går jag från Gamla Stan? Möten i huset. Tåg hem och då får vi se om det kanske kan bli gymmet på kvällen för jag kan sova litet längre torsdag morgon. Hemma runt 18.30 utan gymm, runt 20.40 med gymm.

Torsdag: Väckning kl 6.30. Jobba hemma halva dagen, förhoppningsvis hinner jag gå min standardrunda på 5.4 km. På kvällen flyger jag till London med en kompis.

Fredag-Lördag: London - och allt kan hända! Långa promenader, shopping, people watching, pubbesök, Afternoon tea...? Hemma vid midnatt lördag.

Söndag-Måndag: Väckning kl. 8.30 söndag. Tvådagars styrelsemöte med allt vad sådant innebär i mat- och fikaväg.... Karaktär är vad som gäller och att minnas känslan av dagens invägning.
Postat av: Pernilla Be

Det låter som du har en god planering för veckan! Mina kokosbollar doppade i mörk choklad är perfekt som mellis också. Fast de behöver förstås stå kallt. Jag ställde en burk i kylen på jobbet och åt tre nu på förmiddagen. (De är cirka 2 cm stora.) Väldigt feta, men nyttigt fett. Nästa gång ska jag skippa grädde och bara använda kokosfett, kokosmjölk, kokosflingor och mörk choklad utan socker. Ha en riktigt trevlig Londonresa!



Kram, pernilla be

2012-01-30, 10:40:44 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: