Vilken fantastisk dag!




Jag har varit i Malmö och besökt en osedvanligt framsynt och engagerad kollega och besökt hennes verksamhet. Jag fick med mig så mycket information och inspiration att jag bara kände mig lycklig efteråt. Flyg från Malmö till Umeå och här har jag besökt en ung kollega och god vän och hennes lilla familj och jag blir så glad av att träffa henne men också av att minnas hur det var att vara mamma till sitt första barn.

Hotellet som jag bor på i natt är då något utöver det vanliga; urläckert rum med häftig belysning, underbar säng och handfat i rostfritt och glas i entren!

Och det räcker inte att rummet är urläckert och den personal jag hittills träffat urtrevlig, se vad som finns upphängt på väggen:





No excuses, med andra ord!

Väckning i tid i morgon bitti med andra ord!

Postat av: Helen Holmberg

Vilken skoj överraskning att hitta sånt på rummet! Låter som du haft en toppendag, härligt när jobbet ger en sånna upplevelser :) Jag tycker också baren tillför mer än man kan tro, hoppas du får en lika fin morgondag.

2012-01-19, 00:59:43 - URL: http://www.helenholmberg.se
Postat av: Pernilla Be

Vilket rum – och vilken service! Synd att inte dvd:n funkade bara. Fick du ordning på den där gummibandsövningen du frågade om förra veckan? Fattade du hur jag menade att man skulle göra?



kram, pernilla

2012-01-19, 18:06:41 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: hovika

Nämen så bra!!

2012-01-20, 19:56:24 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: