En riktigt lyxig dag

 
 
Jag började dagen med att gå min 5.5-km runda, hur skönt som helst och perfekt början på en dag. Massagen mitt på dagen var så välbehövlig. Även om jag inte har ont eller värk direkt (bara nerver som ibland hamnar i kläm) så var jag ju öm och spänd i ryggen och framför allt under skulderbladen (just där nerverna kommer i kläm).  Jag bokade en ny tid om några veckor, det känns som rena friskvården att få sig en ordentlig "knådning". På väg hem kvistade jag in i en butik och hittade till min stora glädje en trollsländebrosch till halva priset.
 
På kvällskvisten var jag till "min" andra salong och fick ögonbryn och fransar färgade och fixade. Hudterapeuten och jag har kommit att bli riktigt väl bekanta med varandra och hann med flera goda skratt under tiden.
 
Hemma blev det helgens rester till middag, alltid behändigt att ta till sådant.
 
En bra första semesterdag detta.
Postat av: Hovika

Toppen! Fortsätt så.

2012-07-02, 22:01:51 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: