Gårdagens ågren och dagens övningar

Det var inte litet dåligt jag mådde i själen igår när jag gick och la mig då jag konstaterade att jag inte ätit glass bara en gång, utan två gånger. Och andra gången var det "autopiloten" som gjorde det, inget medvetet val utan mest; "ingen ser mig, därför räknas det inte", min sjukaste ursäkt som jag haft så länge. Jag till och med rörde mig extra tyst i köket och stängde frysdörren så försiktigt. Kanske kan kursen "Tänk dig smal" hjälpa mig i sådana här situationer?
 
Idag blir det shopping i Stockholm, något ska man väl hitta på. Jag har sett 2-3 par skor som jag går och önskar att de kunde sälja på rea men det ser då rakt inte ut att bli aktuellt. Men man vet aldrig!
Postat av: Hovika

Jag känner igen mig själv i ditt beteende. Inget man är stolt över. Jag hoppas du kommer att gilla kursen.

2012-07-11, 21:08:48 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: