Litet introvert skådande

Inte vet jag om det tillhör semesterns faser, men jag funderar på ett år tillbaka och ett år framåt och tänker att ett år går så fort och är det så här jag vill ha det.
 
Eller vad är det jag vill? Inte vad någon annan vill utan vad jag vill?
 
Egentligen tror jag nog att jag har det oförskämt bra, men det känns som att jag vill och behöver ifrågasätta saker och ting, hur ska jag annars veta om jag vill och behöver göra något annorlunda.
Postat av: kaffehörnan

Min första ansiktsbehandling har jag varit på. Vilken stad och vilken salong ?
In och kika vet ja, DU är väl nyfiken.
Mina tankar och bilder är uppe
Fick jag något med mig ? det är frågan

Önskar dig en fin dag

2012-07-13, 13:55:32 - URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Hovika

Det är viktigt att ställa sig de frågorna med jämna mellanrum.

2012-07-13, 17:18:18 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: