Litet "tyckasyndom" men va' f-n....

Det ligger nu inte för mig att beklaga mig och tycka synd om mig själv, så efter ett par timmar av det, så fick jag bara nog. På med regnjacka och ut och gå, ingen långrunda direkt men frisk luft och litet rörelse. Och litet funderande (på inre och mer yttliga skäl till viktminskning, få se om jag kan med att vidareutveckla det, det är litet så att jag...skäms).
 
Väl hemma igen tog jag min senast inköpta pocketbok (Moderspassion av Majgull Axelsson) och satte mig med katten på altanen och bara försvann i en fantastisk berättelse. Det är så sällan en bok fångar mig så men Axelssons böcker brukar göra det, hon kan konsten att berätta.
 
Kvällens middag: lövbiff.
Postat av: Joline

Hej, jag har precis hittat hit men det är alltid lika kul att hitta nya intressanta bloggar :)

2012-07-08, 20:52:05 - URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: