Rådde bot på rastlösheten

Rörmokare kom för avloppsrensning plötsligt, vi hade pratat om nästa vecka men så fick de en lucka. Det gick väl så där med den rensningen, vi har delvis gamla rör och då är det inte helt lätt alla gånger.
 
Sen ringde en byggfirma som jag mailat och vi kom överens om när de ska komma på besök för att kunna ge offert på badrum och kök. Och när det nu var avklarat ringde jag Kvänum-köksbutik i Norrköping och vi fick komma dit genast på kökspratsmöte.
 
Nu är det ju inte så att jag direkt får upp förväntningarna på att allt detta kommer att ske, vi har ju haft en del snopna kontakter med hantverkare förr, men man måste ju börja någonstans. Och kanske kan man ibland bli positivt överraskad.
 
Så på det stora hela blev det en rätt aktiv dag ändå, bra eller dåligt för rastlösheten vete sjutton.
Postat av: Hovika

Att renovera hus verkar vara lite nervpirrande på gott o ont.

Sv. Jag hörde också om flickan som dog av vattnet. Läskigt.
Bröden blev lite som fluffiga omelett-plättar. Men tillagningssättet påminde om maränger fast utan socker:) Återkommer med utlåtande om resultatet i morgon.

2012-07-06, 20:32:14 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: