Bockar av från listan

I morgon är det studentdag och idag är jag halvt ledig/halvt "jobbar på distans". Jag tror nog att jag gjort klart med distansarbetet och kan ägna mig åt färdigplockandet här hemma. En duk ska strykas, en till present ska fixas, litet bubbel inhandlas och kanske att vi besöker en gårdsbutik nedåt vägen där de säljer favoritostarna, lokalodlade produkter och annat smått & gott. Det får bli litet småplock för gästerna på förmiddagen i morgon och sedan restaurangmiddag på kvällen.

Det var nu ett tag sedan jag tog studenten men det är väl en av dagarna som man kommer ihåg rätt bra resten av sitt liv. Därför hoppas jag att dottern och hennes kompisar får en toppendag, det har man gjort sig förtjänt av efter tolv skolår och speciellt om man ser ut att ha ett antal studieår framför sig också!
Postat av: Hovika

Lycka till. Hoppas det blir en bra kväll.

2012-06-07, 20:18:45 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se
Postat av: Pernilla Be

Ja, det är en dag att minnas :) Jag minns fortfarande hur onykter jag var efter champagnefrukosten på morgonen, och hur jävla svårt det var att ta sig fram på 12 cm höga klackar :) Jag minns mycket annat förstås! Men mottagningen hemma hade vi helt kunnat skippa för min del, så restaurang låter kanon!



Kram, Pernilla be

2012-06-07, 23:25:56 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: