Metalltown-helgen avslutad


Sonens coola bild från Anthrax:s spelning


Även om jag inte var på Metaltown så hade jag en riktigt trevlig helg, jag hann bara vara och jag hann träffa personer som jag då rakt inte träffar annars. Sönerna var nöjda med festivalen även om det inte var fullt lika många "stora" band som förra året. Vädret var bättre i år men det har man nu inget inflytande över.

Hemresan blev som jag borde ha mer än nog erfarenhet för att förutspå. SJ krånglade och vi missade vår anslutning. Det blev bussbiljetter och taxi för att komma ända hem men jag hade då inte för avsikt att vänta timsvis på Södertälje Syd, världens tristaste tågstation.

Nu är det skönt att vara hemma.

Funderar bara om det är Midsommarafton på fredag...?
Postat av: Pernilla Be

Mmmm, det stämmer. Känner mig inte redo för midsommar känner jag. Lika lite som jag var redo för jul, påsk....



Kram, Pernilla be

2012-06-18, 07:07:57 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: