Datorfri kväll och datorfri dag?

Litet konstigt kändes det men jag tvingade mig själv att inte ta fram datorn igår kväll när jag kom hem. Jag satte mig i soffan med en kopp te och tittade aktivt på allt, till och med reklamen! Jag var i säng strax efter 21 och vaknade till förvånad när mitt "sovlarm" drog igång 21.45.

Idag ska jag gå ut framför allt. Jag ska baka något för det tycker jag om, sätta mig med mina tidningar, kanske fundera på litet vårkläder, ringa något samtal.

Bara vara.

Och tack Pernilla och Hovika och ni andra för era kommentarer- jag är övertygad om att ni har rätt om mina "varningstecken".
Postat av: hovika

Låter som det blev en bra kväll. Själv behöver jag aktivt välja ärr avstå från så mycket intryck som möjligt för att vila hjärnan och sänka den inre stressen.

2012-03-10, 08:09:56 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: