Ni tror mig inte...

....men jag skulle kunna säga; Vilken dag! igen!!!

Men om jag bara ser till det positiva så fick jag och kompis/kollegan ihop en bra planering för ett möte vi ska hålla i på försommaren, jag blir nominerad till styrelsen för konstklubben på jobbet och jag har fått in en direktkanal till någon som kan föra ut ett viktigt budskap som jag jobbat med.

Och i morgon ska jag till hudläkare med min hudåkomma så även om jag kommer att jobba litet grann, så blir det bara roligt jobb. Jag ska träffa folk.
Postat av: Pernilla Be

Kul att du har kul :) Men hur går det med träning och mat egentligen? Du kan ju inte glida runt på en räkmacka hela tiden ;) Och du - ta inte på dig för mycket. Det finns ett begrepp som kallas "honungsfällan" och med det menas att även trevliga saker kan bli jobbiga om det blir för mycket!



kram, pernilla be

2012-03-06, 20:40:32 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: