Det bidde ett par nya skor!


Varm om fötterna, var bara förnamnet insåg jag igår när jag gick från morgonens möte vid Slussen mot jobbet. Så på Drottninggatan hoppade jag in i en Eccobutik och spontanköpte ett par silverfärgade ballerinaskor. Jag är nu ingen ballerinaskofantast (jag har fått för mig att det ser ut som att man tyngt ner klackarna i marken när man inte direkt är liten och smäcker) men dessa blir bra. Trots att jag fick rejält skavsår på en tå under eftermiddagens promenad till andra mötet och sedan till Centralen på det.

Jag fick mig alltså tre promenader till livs under gårdagens arbetsdag och det är jag nöjd med. Jag är också nöjd med hela dagens ätande, fram tills att jag var hemma vid 19.30-tiden, då blev det mackor och te... inte bra alls.

Ny dag och nya utmaningar idag!
Postat av: Hovika

Snygga skor och snyggt marscherat.

2012-05-09, 23:02:14 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se
Postat av: Helen Holmberg

Söta skor! Jag brukar avstå ballerina för jag tycker dom är för platts, inte funderat på det du tänkte om att man "plattat ut dom med tyngden".. :) Så tung är du ju inte!! Låter härligt med promenaderna, hoppas vädret i Sthlm varit bättre än vädret här som innehållt regn. Hoppas du har bra plåster med dig, skoskav är en riktig pina.

2012-05-10, 20:00:04 - URL: http://www.helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: