Kaffe är bra

Koffein är väl ändå en gudagåva vissa morgnar! Hemma vid 20-tiden igår (planering av det europeiska mötet jag och min kollega håller i i slutet på veckan) och i kväll blir det också litet senare på grund av avskedsfest för en av favoritkollegorna. I morgon blir det däremot tretimmarsbesök till frissan i hemstaden och det blir skönt. Jag hade nog behövt massage också för något är halvtomhalvt i kläm någonstans i axlarna på mig, men det är nog litet sent påtänkt. Jag får besök av ergonom på jobbet idag, jag lär nog få mig en och annan åhutning; glasögon som inte funkar och slarviga arbetsställningar har jag ofta.
Postat av: HOVIKA

Hoppas ergonomen inte bara skäller utan kan ge dig några råd som är praktiskt genomförbara.

2012-05-29, 10:25:12 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se
Postat av: SusanLotus

Massage är ju så himla välgörande! :)

Bara vågat gå på massage i Turkiet pga övervikten

men skulle behöva gå även här i Sverige...



Frissan duger gott det också som välbefinnande-kick! Så ha en toppen dag trots stressig tillvaro.



Kram

2012-05-29, 12:54:21 - URL: http://lotusblommansblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: