Oxfilén är "tempererad"

Köttet har väl snart fått rumstemperatur och grillkolen är på gång. Äldsta sonen som är hemma och tentapluggar ska iväg och repa med sitt band och dottern och hennes kompis ev på ingående, så middagen behöver bli klar. Idag har jag inte gjort mycket; sovit tills jag vaknade, drack kaffe och läste en stund i sängen före frukost, shopping till dottern och hennes studentövningar, handlat mat, tvättat och skrubbat kakelfogarna i duschen.

Jag hatar att skrubba kakelfogar! Finns det något bra verktyg som jag inte känner till?

I kväll blir det musik-TV förstås, det ska bli intressant att se hur det går för Loreen. Jag tycker hennes låt är riktigt bra även om jag nu inte "gone out of my way" för att lyssna på den.

I morgon åker jag till min mamma, åker till jobbet därifrån på måndag morgon. Veckan kommer att sträcka sig från mån-sön, men jag har frissa på onsdag och funderar på att låta det bli en helledig dag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: